Regulamin
określający sposób i zasady użytkowania powierzchni CORNER Office
Definicje
• Sala Coworkingowa – zorganizowana powierzchnia do pracy biurowej, obejmująca 4 stanowiska pracy
• Stanowisko pracy w sali coworkingowej – samodzielne stanowisko pracy, nieprzypisane do konkretnego Użytkownika, składające się z biurka, ergonomicznego krzesła biurowego, zlokalizowane w strefie obsługującej maksymalnie 4 Użytkowników
• FLEX Office – zamknięta powierzchnia biurowa do indywidulanego wykorzystania dla określonej ilości Użytkowników
• Sala konferencyjno-szkoleniowa – powierzchnia przeznaczona do prowadzenia konferencji, wideokonferencji, szkoleń
• Użytkownik – podmiot uprawniony do korzystania z powierzchni CORNER Office na podstawie zawartej z Usługodawcą umowy
• Usługodawca – PPHU INTEX Sebastian Głowala, ul. Mickiewicza 14, 23-400 Biłgoraj, NIP: 918-105-33-40
• Adres CORNER Office – ul. Komorowskiego 3B lok.19, 23-400 Biłgoraj
• Części wspólne – hol wejściowy, toaleta, kącik kawowy, punkt ksero/drukarka/scan
• Gość, klient – podmiot, którego nie łączy z Usługodawcą żadnego rodzaju Umowa, jest to osoba odwiedzająca/zaproszona przez Użytkowników
• Umowa – umowa pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem, umożliwiająca korzystanie z pomieszczeń CORNER Office
• Karta dostępu – elektroniczna karta RFID przypisana do Użytkownika zawierająca cyfrowy klucz i umożliwiająca dostęp do pomieszczeń CORNER Office
• Szafki – zamykane przy pomocy Karty dostępu, indywidualne szafki na rzeczy osobiste Użytkownika
§1
Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z powierzchni biurowych oferowanych przez CORNER Office.
2. Korzystanie z powierzchni biurowej oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
3. Na terenie CORNER Office funkcjonuje 24-godzinny monitoring wizyjny obejmujący hol wejściowy.
§2
Rejestracja i Umowa na korzystanie z pomieszczeń
1. Usługodawca dopuszcza możliwość rejestracji i wynajmu pomieszczeń tylko i wyłącznie osobom pełnoletnim.
2. Osoba, zamierzająca korzystać z pomieszczeń biurowych CORNER Office, musi w pierwszej kolejności zarejestrować się w aplikacji: app.corner-office.pl i zaakceptować niniejszy regulamin.
3. Dla osoby prowadzącej działalność gospodarczą przy rejestracji wymagane są następujące dane:
– imię i nazwisko,
– adres mailowy,
– telefon kontaktowy,
– nazwa firmy,
– NIP,
– adres prowadzonej działalności.
Dla osoby prywatnej wymagane jest podanie:
– imienia i nazwiska,
– adresu mailowego,
– telefonu kontaktowego,
– adresu zamieszkania.
W obu przypadkach należy również nadać hasło dostępu, które będzie używane do logowania się w aplikacji.
4. Podane przy rejestracji dane niezbędne są do przygotowania umowy oraz do generowania i wysyłania miesięcznych rozliczeń za użytkowanie pomieszczeń.
5. Po rejestracji w aplikacji Usługodawca przygotuje umowę określającą sposób i zasady użytkowania powierzchni CORNER Office oraz nawiąże kontakt w celu jej podpisania i przekazania Karty dostępu.
6. Osoba, która zawarła Umowę i zaakceptowała regulamin staje się Użytkownikiem.
7. Rejestracja i podpisanie umowy nie wiąże się z koniecznością wnoszenia żadnych opłat przez Użytkownika.
§3
Zasady rezerwacji
1. Rezerwacja powierzchni biurowych odbywa się poprzez system rezerwacji dostępny w aplikacji internetowej: app.corner-office.pl
2. Dostęp do pomieszczeń zapewnia indywidualna Karta dostępu RFID, którą klient otrzymuje przy podpisaniu umowy.
3. Możliwość rezerwacji pomieszczeń uzależniona jest od ich dostępności w danym terminie.
4. Karta RFID zapewnia dostęp do rezerwowanego pomieszczenia 5 minut przed rozpoczęciem czasu rezerwacji i pozostaje aktywna 5 minut po jego zakończeniu.
5.Minimalny czas wynajmu to jedna godzina zegarowa (60min.)
6. Rozliczenie rezerwacji odbywa się tylko w oparciu o pełne godziny zegarowe, tzn. dokonując rezerwacji na 1,5h opłata naliczana jest jak za 2 pełne godziny.
7. Użytkownik zobowiązany jest do stawienia się na czas. Opóźnienia nie wpływają na zmianę opłaty za wynajem.
8. Anulowanie rezerwacji do 3 godzin przed planowanym terminem nie wiąże się z naliczeniem żadnych opłat. W przypadku anulowania rezerwacji w terminie krótszym niż 3 godziny, CORNER Office zastrzega sobie prawo do naliczenia opłaty w wysokości 100% wartości wynajmu.
§4
Opłaty i płatności
- Opłaty dla Użytkownika naliczane są tylko i wyłącznie za czas dokonanych rezerwacji.
- Wydanie Karty dostępu dla Użytkowników po podpisaniu umowy jest bezpłatne.
- Opłaty za wynajem pomieszczeń biurowych naliczane są zgodnie z aktualnym cennikiem dostępnym na stronie internetowej: www.corner-office.pl
- Opłata za dokonaną rezerwację zapewnia możliwość bezpłatnego korzystania z kącika kawowego oraz zawiera wszystkie koszty eksploatacyjne tj.: energia elektryczna, ogrzewanie, woda, internet, sprzątanie.
- Rozliczenie odbywa się na koniec każdego miesiąca i jest podsumowaniem wszystkich rezerwacji z danego miesiąca. Rozliczeniem jest faktura wysyłana na podany przez Użytkownika adres mailowy.
- Dla osób prywatnych istnieje możliwość indywidualnego ustalenia sposobu rozliczania kosztów rezerwacji.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo blokady dostępu do systemu rezerwacyjnego w przypadku braku płatności w terminie za usługi.
§5
Zasady korzystania z powierzchni biurowych
- Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z powierzchni biurowych w sposób zgodny z jego przeznaczeniem oraz niezakłócający pracy innych Użytkowników.
- W pomieszczeniach CORNER Office obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów, e-papierosów, spożywania posiłków, alkoholu oraz wprowadzania zwierząt.
- W przypadku Sali konferencyjno-szkoleniowej istnieje możliwość zamówienia cateringu po uprzednim uzgodnieniu tego z Usługodawcą.
- Użytkownik zobowiązany jest do utrzymania porządku w biurze oraz do niezwłocznego zgłaszania wszelkich usterek i zniszczeń przy pomocy aplikacji: app.corner-office.pl
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do nałożenia opłaty za szkody wyrządzone przez Użytkownika i jego Gości.
- Wszelkie materiały pozostawione w salach po zakończeniu wynajmu mogą zostać usunięte przez Usługodawcę, który nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne straty.
- Użytkownik ma prawo zapraszania Gości do sal: FLEX Office 1, FLEX Office 2 oraz Sali konferencyjno-szkoleniowej w ilości odpowiedniej do wielkości rezerwowanej sali. Zabrania się zapraszania Gości do Sali Coworkingowej.
- Użytkownik ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez Gościa
- Dostęp do powierzchni CORNER Office jest możliwy w dniach od poniedziałku do soboty w godzinach od godz. 7.00 do 21.30.
- Istnieje możliwość korzystania z powierzchni biurowych w niedziele i święta po uprzednim uzgodnieniu tego z Usługodawcą.
- Użytkownicy są uprawnieni do bezpłatnego korzystania z urządzenia wielofunkcyjnego (drukarka, ksero) w ilości kopi lub wydruków określonej dla danego Użytkownika. Usługa skanowania jest bezpłatna i nie podlega ograniczeniom.
- Użytkownicy we własnym zakresie ponoszą odpowiedzialność za prowadzenie działalności gospodarczej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Wykorzystywanie łącza internetowego do pobierania i/lub udostępniania materiałów niezgodnych z prawem jest zabronione i może spowodować wypowiedzenie umowy z Użytkownikiem w trybie natychmiastowym.
- Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z sieci elektrycznych, wodnych, sanitarnych i innych znajdujących się w Nieruchomości w sposób nie powodujący ich zniszczenia, zanieczyszczenia, przeciążenia albo innego uszkodzenia uniemożliwiającego ich używanie.
- W ramach korzystania z powierzchni biurowych Użytkownik może korzystać ze swojego sprzętu niezbędnego do pracy w zakresie nienaruszającym postanowień niniejszego Regulaminu.
- Korzystanie z Sali Coworkingowej powinno przebiegać z poszanowaniem znajdujących się tam osób i mienia oraz odbywać się w ciszy i spokoju.
- Zabronione jest odstępowanie lub udostępnianie innym osobom przyznanych przez Usługodawcę haseł dostępowych do sieci Internet.
§6
Karta dostępu
- Po podpisaniu Umowy z Usługodawcą, Użytkownik otrzymuje bezpłatnie elektroniczną Kartę dostępu do powierzchni CORNER Office. Każdorazowe wejście i opuszczenie poszczególnych sal wymaga przyłożenia karty do czytnika znajdującego się przy drzwiach do danego pomieszczenia.
- Karta dostępu umożliwia korzystanie z indywidualnych Szafek na rzeczy osobiste, co wiąże się z dodatkową opłatą, zgodnie z cennikiem dostępnym na: www.corner-office.pl
- Użycie karty dostępu jest monitorowane i zapisywane cyfrowo.
- Kartą dostępu może posługiwać się wyłącznie Użytkownik, dla którego została ona przypisana. Zabronione jest udostępnianie Karty dostępu innym Użytkownikom, Gościom lub osobom trzecim.
- W przypadku zgubienia Karty dostępu zostanie naliczona dodatkowa opłata za wydanie duplikatu, zgodnie obowiązującym cennikiem.
§7
Udogodnienia dla Użytkownika
- Usługodawca zapewnia Użytkownikowi bezpłatny dostęp do kącika kawowego oferującego kawę i herbatę.
- Użytkownik może otrzymać za dodatkową opłatą dostęp do indywidualnej szafki na rzeczy osobiste zamykanej przy pomocy Karty dostępu.
- Usługodawca zapewnia bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu światłowodowego. Wynajmujący nie odpowiada za jakiekolwiek ewentualne szkody powstałe w skutek nieprawidłowego działania łącza internetowego jeżeli nieprawidłowe działanie łącza jest spowodowane przyczynami będącymi po stronie dostawcy usługi.
- Użytkownicy są uprawnieni do bezpłatnego korzystania z urządzenia wielofunkcyjnego (drukarka, ksero) w ilości kopi lub wydruków określonej dla danego Użytkownika. Usługa skanowania jest bezpłatna i nie podlega ograniczeniom.
- Pomieszczenia biurowe wyposażone są w gniazda USB do ładowania sprzętu elektronicznego.
- W Sali konferencyjno-szkoleniowej do dyspozycji Użytkowników jest interaktywny 75” monitor oraz profesjonalna kamera 4K z panelem konferencyjnym.
§8
Odpowiedzialność Użytkowników i Gości
- Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie zapisów Regulaminu. Usługodawca może wypowiedzieć umowę z Użytkownikiem w trybie natychmiastowym w razie stwierdzenia naruszenia przez Użytkownika postanowień Regulaminu.
- Użytkownik ponosi odpowiedzialność za odwiedzających go Gości.
- Użytkownik zobowiązany jest do pokrycia kosztów wszelkich wyrządzonych przez niego i jego Gości szkód.
§9
Ochrona danych osobowych
- CORNER Office przetwarza dane osobowe klientów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz swoją Polityką Prywatności.
- Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji usługi wynajmu biur na godziny oraz w celach związanych z obsługą klienta.
§10
Postanowienia końcowe
- Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w Regulaminie. Zmiany wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej: www.corner-office.pl
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
- Wszelkie spory wynikające z korzystania z usług CORNER Office będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
Regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania.